Kokybės politika
- Titulinis
- Apie mus
- Veiklos sritys
- Kokybės politika
PATVIRTINTA
Viešosios įstaigos Vilniaus miesto
klinikinės ligoninės direktoriaus
2019 m. rugsėjo 17 d.
įsakymu Nr. V1-281
VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS VILNIAUS MIESTO KLINIKINĖS LIGONINĖS KOKYBĖS POLITIKA
VIZIJA:
Viešoji įstaiga Vilniaus miesto klinikinė ligoninė – šiuolaikiška, nuolat tobulėjanti daugiaprofilinė Respublikos lygmens ligoninė, patraukli pacientams ir darbuotojams, teikianti aukščiausio lygio sveikatos priežiūros paslaugas Vilniaus miesto ir visos šalies gyventojams.
TIKSLAS (MISIJA):
- Teikti kvalifikuotas, kokybiškas, saugias ir šiuolaikiškas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, taikant medicinos mokslu pagrįstus pažangius ligų diagnostikos ir gydymo metodus, orientuotus į individualius paciento poreikius ir lūkesčius, aktyviai dalyvauti kuriant žmonių požiūrį į sveiką gyvenseną ir ligų prevenciją.
- Būti viena iš Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto ir Lietuvos sveikatos mokslų universiteto, kitų aukštųjų medicinos mokyklų mokslo bei mokymo bazių.
STRATEGINIAI UŽDAVINIAI, VEIKLOS KRYPTYS:
- Teikti kvalifikuotas, saugias sveikatos priežiūros paslaugas, taikant šiuolaikiškas diagnostikos ir gydymo priemones, medicinos mokslo laimėjimus, maksimaliai panaudojant turimus išteklius.
- Nuolat tobulinti ligoninės kokybės vadybos sistemą, užtikrinti jos efektyvumą ir rezultatyvumą.
- Suvienyti kolektyvą darbui – pacientų ir savo pačių labui.
- Racionaliai naudoti sveikatos priežiūrai skirtus išteklius, užtikrinant teikiamų paslaugų saugumą ir kokybę.
- Nuolat tobulinti ligoninės personalo kvalifikaciją, planuoti personalo poreikį.
- Nuolat didinti informacinių technologijų naudojimą kasdieniame darbe, tobulinti ligoninės elektroninę informacinę sistemą, laipsniškai pereiti prie elektroninės ligos istorijos ir kitų medicinos dokumentų elektroninio naudojimo.
- Diegti naujas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, atsižvelgiant į pacientų poreikius, gerinti paslaugų prieinamumą.
LIGONINĖS VADOVYBĖ ĮSIPAREIGOJA:
- Tobulinti sveikatos priežiūros paslaugų ir kokybės vadybos sistemos vadybą.
- Renovuoti ir rekonstruoti ligoninės statinius, užtikrinti, kad jie atitiktų sveikatos priežiūros įstaigoms keliamus reikalavimus, naudojant įvairius finansavimo šaltinius.
- Sudaryti sąlygas, kad pacientams teikiamos sveikatos priežiūros paslaugos būtų kokybiškos ir saugios, užtikrinti pacientų teises, suteikti jiems reikiamą informaciją.
- Gerinti ligoninės diagnostinį ir gydomąjį potencialą, naudojant šiuolaikišką medicinos įrangą, taikant šiuolaikinio medicinos mokslo laimėjimus.
- Sudaryti ligoninės personalui būtinas saugias darbo sąlygas, pagal turimas finansines galimybes jas gerinti. Stiprinti organizacijos kultūrą, tobulinant komandinio darbo principus.
- Diegti informacines technologijas, leidžiančias mažinti darbo krūvį, greičiau gauti reikiamą informaciją.
- Sudaryti sąlygas ligoninės personalui nuolat tobulinti savo kvalifikaciją. Pripažinti darbuotojų nuopelnus ir skatinti juos.
- Užtikrinti korupcijos prevenciją įstaigoje.
- Užtikrinti pacientų ir ligoninės personalo asmens duomenų saugumą.
- Tobulinti darbo organizavimą, gerinant kokybės vadybos sistemą.
- Vertinti ir tikslinti kokybės politiką ne rečiau kaip kas treji metai.