Kokybės politika

PATVIRTINTA
Viešosios įstaigos Vilniaus miesto
klinikinės ligoninės direktoriaus
2019 m. rugsėjo 17 d.
įsakymu Nr. V1-281

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS VILNIAUS MIESTO KLINIKINĖS LIGONINĖS KOKYBĖS POLITIKA

VIZIJA:

Viešoji įstaiga Vilniaus miesto klinikinė ligoninė – šiuolaikiška, nuolat tobulėjanti daugiaprofilinė Respublikos lygmens ligoninė, patraukli pacientams ir darbuotojams, teikianti aukščiausio lygio sveikatos priežiūros paslaugas Vilniaus miesto ir visos šalies gyventojams.

TIKSLAS (MISIJA):

  • Teikti kvalifikuotas, kokybiškas, saugias ir šiuolaikiškas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, taikant medicinos mokslu pagrįstus pažangius ligų diagnostikos ir gydymo metodus, orientuotus į individualius paciento poreikius ir lūkesčius, aktyviai dalyvauti kuriant žmonių požiūrį į sveiką gyvenseną ir ligų prevenciją.
  • Būti viena iš Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto ir Lietuvos sveikatos mokslų universiteto, kitų aukštųjų medicinos mokyklų  mokslo bei mokymo bazių.

STRATEGINIAI UŽDAVINIAI, VEIKLOS KRYPTYS:

  • Teikti kvalifikuotas, saugias sveikatos priežiūros paslaugas, taikant šiuolaikiškas diagnostikos ir gydymo priemones, medicinos mokslo laimėjimus, maksimaliai panaudojant turimus išteklius.
  • Nuolat tobulinti ligoninės kokybės vadybos sistemą, užtikrinti jos efektyvumą ir rezultatyvumą.
  • Suvienyti kolektyvą darbui – pacientų ir savo pačių labui.
  • Racionaliai naudoti sveikatos priežiūrai skirtus išteklius, užtikrinant teikiamų paslaugų saugumą ir kokybę.
  • Nuolat tobulinti ligoninės personalo kvalifikaciją, planuoti personalo poreikį.
  • Nuolat didinti informacinių technologijų naudojimą kasdieniame darbe, tobulinti ligoninės elektroninę informacinę sistemą, laipsniškai pereiti prie elektroninės ligos istorijos ir kitų medicinos dokumentų elektroninio naudojimo.
  • Diegti naujas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, atsižvelgiant į pacientų poreikius, gerinti paslaugų prieinamumą.

LIGONINĖS VADOVYBĖ ĮSIPAREIGOJA:

  • Tobulinti sveikatos priežiūros paslaugų ir kokybės vadybos sistemos vadybą.
  • Renovuoti ir rekonstruoti ligoninės statinius, užtikrinti, kad jie atitiktų sveikatos priežiūros įstaigoms keliamus reikalavimus, naudojant įvairius finansavimo šaltinius.
  • Sudaryti sąlygas, kad pacientams teikiamos sveikatos priežiūros paslaugos būtų kokybiškos ir saugiosužtikrinti pacientų teises, suteikti jiems reikiamą informaciją.
  • Gerinti ligoninės diagnostinį ir gydomąjį potencialą, naudojant šiuolaikišką medicinos įrangą, taikant šiuolaikinio medicinos mokslo laimėjimus.
  • Sudaryti ligoninės personalui būtinas saugias darbo sąlygas, pagal turimas finansines galimybes jas gerinti. Stiprinti organizacijos kultūrą, tobulinant komandinio darbo principus.
  • Diegti informacines technologijas, leidžiančias mažinti darbo krūvį, greičiau gauti reikiamą informaciją.
  • Sudaryti sąlygas ligoninės personalui nuolat tobulinti savo kvalifikaciją. Pripažinti darbuotojų nuopelnus ir skatinti juos.
  • Užtikrinti korupcijos prevenciją įstaigoje.
  • Užtikrinti pacientų ir ligoninės personalo asmens duomenų saugumą.
  • Tobulinti darbo organizavimą, gerinant kokybės vadybos sistemą.
  • Vertinti ir tikslinti kokybės politiką ne rečiau kaip kas treji metai.  
Atsiliepimai